Golf bij Duurstede 2014

26 mei 2014.
Harmonie. Dat is het woord dat we vonden voor de dag van De Klap.

Alles verliep vrolijk, vriendelijk, stipt, vakkundig en gezellig. Het was minder druk dan de vorige jaren, maar misschien was dat wel de sleutel tot Harmonie.
De organisatie was perfect dankzij eindregisseurs Tom Weustink en Bert de Koning en hun vele assistenten.

De faciliteiten zagen er prima uit (de boot –in-one, de neary, de bunker, de green and put  en tenslotte ‘de overkant’).
Als de opperstalmeester, Pieter Haen, ging praten kwam de zon telkens door de grijze lucht heen.
De ‘techneuten’ –  medisch van professie – zaten achter hun schermen en de ‘aanhang’ van de leden waren zo aardig om met professioneel schort voor de gasten van drank e.d. te voorzien.

Een stuk van het weiland van Wil en Wijnand Bieleveld diende als showroom voor de mooiste auto’s die je kon winnen (Helaas wéér niet gewonnen), Kees Mocking had de nodige fleurige plantjes opgesteld en onze eigen vertrouwde DJ Marvin Gerlach omlijstte alles met vrolijke muziek. De jeugd van de leden dienden als parkeerwachters en zij verzonnen ter plekke nog al eens dat ze de opstelling anders gingen doen……creativiteit!

Wie er heeft gewonnen weet ik niet, maar winnen was ook niet belangrijk.

Het ging om sportiviteit, saamhorigheid, harmonie en alles voor het goede doel!

De netto opbrengst was dit jaar €9100.